Terug in Nederland - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Jennifer Boer - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Jennifer Boer - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Door: jenniferdeboer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

29 April 2011 | Nederland, Wormer

Hallo allemaal,

Maar nog een leuk gezellig weekkie met mijn moeder samen is vandaag de dag aangebroken dat ik na huis ga!
Me moeder en ik hebben ook nog vanalles meegemaakt!
We hebben een hoop gedaan!
Eerst een paar dagen Phokra later Kathmandu
We zijn aan het wandelen en aan het fietsen geweest.
Verder heb ik me moeder alles laten zien wat ik zelf heel mooi vond
We gaan nu nog ff wat eten en nog wat drinken en dan vliegen we terug!
IK wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op me weblog!
Het was wel heel leuk om te lezen dat er zo met me werd meegeleefd!


Veel liefs Jennifer


  • 30 April 2011 - 07:11

    Gerda:

    vond het weer leuk je op de kinker te zien echt een verrassing en heb genoten van je verhalen tot gauw weer kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wormer

Nepal

Ik ga in Nepal vrijwilerswerk doen

Recente Reisverslagen:

29 April 2011

Terug in Nederland

17 April 2011

Happy new Year!!!!!

05 April 2011

Yogalessen

29 Maart 2011

Terug in Phokra

24 Maart 2011

Vreemde feesten
Jennifer

Hee! Maandag 8 oktober ga ik weer op reis! Ik vlieg dan eerst naar Singapore om vervolgens door te reizen naar Jakarta. Later ga ik ook nog naar Bali en Thailand en op 6 december vlieg ik terug vanuit Bang Kok terug naar Nederland. Op deze blog kan je mijn reisverslagen lezen en blijf je op de hoogte van wat ik allemaal meemaak.

Actief sinds 01 Maart 2011
Verslag gelezen: 384
Totaal aantal bezoekers 22437

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2015 - 24 December 2015

Thailand - Vietnam - Laos - Cambodja

08 Oktober 2012 - 06 December 2012

Singapore, Indonesie, Thailand

04 Maart 2011 - 25 April 2011

Nepal

Landen bezocht: