Vreemde feesten - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jennifer Boer - WaarBenJij.nu Vreemde feesten - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jennifer Boer - WaarBenJij.nu

Vreemde feesten

Door: jenniferdeboer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

24 Maart 2011 | Nepal, Kathmandu

Hee!!

De moonlight party was totaal niet wat we ervan hadden verwacht hahaha!
Ik verwachtte echt een feest! Om eerlijk te zijn ben ik echt wel weer eens aan een feestje ofzo toe!
Maar het was wel weer een bijzonder avontuur..
We wisten dat de party ergens in de bergen was maar waar precies dat wisten we niet dus wij de hele tijd met ons hoofd buiten het raam luisteren of we muziek hoorden,
maar nee hoor, niks te horen.
Toen ging ook nog eens de auto stuk. Dus tussen de blaffende honden wij die auto de berg opduwen.
Dat we weer beneden waren zagen we een paar hippies lopen dus gingen we het aan hun vragen.
Nou zij wisten wel een party! We
konden het weer niet vinden maar onderhand waren we de taxi al uit en liepen rondjes in de bergen tot we een fluit hoorden. Dus wij op dat geluid af geklommen (op me slippertjes klimmen in de bergen is best een avontuur).
Zaten er allemaal hippies rondom een kampvuur die zelf muziek aan het maken waren.
Ze waren allemaal zo vaag als een een deur dus het was me wel weer een avontuur en ik heb me ogen uitgekeken hoe raar zij waren!

Phokra is net of je in een heel ander land ben het is daar veel relaxter en mooier. De hotels enzo zijn daar ook veel mooier als in Kathmandu en ook nog eens voor minder geld!

Dinsdag wilden we wel weer even ergens een biertje gaan drinken. Ik was onderhand al terug in Kathmandu nou waar we toen weer terecht kwamen, een soort Nepalees feest. We waren de enige toeristen.
Er waren een aantal mannen en vrouwen aan het zingen en dansen op het podium. Het publiek was aan het dansen, echt heel grappig. Op een gegeven moment werd ik het poduim op gevraagd!
Nou ben ik wel even gaan dansen, maar het zingen sloeg ik maar over.

Gisteren had ik ook weer een hele toestand aan de hand!
Dat ik terug kwam in Kathmandu had ik echt een slechte kamer bij het Geuethouse waar ik logeerde.
Dus ben ik gisteren op zoek gegaan naar iets anders.
Ik ben heel wat hotels en Geusthouses afgelopen, toen kwam ik erachter dat mijn kamer gewoon echt heel slecht was en dat er veel betere kamers voor het zelfde geld zijn!
Dus ben ik meteen drastische verhuisd.
Alleen het gevolg daarvan is nu wel dat ik weer alleen ben.
En gister ging ik dan voor het eerst in mijn eentje eten in een restaurant dat vond ik eigenlijk best vreemd!


Vandaag ben ik wat wezen rond wandelen ik ben een beetje de toeristen buurt uit gegaan, dus ik heb wel weer een hoop armoede en tempels gezien!
Straks weer even eten!

Gelukkig heb ik een enkele reis naar Phokra gekocht en hoop ik dat het daar weer even iets beter zal gaan en snel mensen zal gaan ontmoeten.

Liefs Jennifer

  • 24 Maart 2011 - 22:47

    Johan Los:

    Hallo Jennifer we volgen allemaal hier je reis verslagen. Ik ben nu aan de beurt om terug te reageren. Ben best wel jaloers op je dat je daar al die dingen die je beschrijft aan het beleven ben. Best stoer. Ik vind dat je je belevenissen goed verwoord en het is leuk om te lezen. Maak veel foto's als dat kan dan kan je van de zomer ons op het veldje nog veel meer vertellen, met behulp van die foto's. Wij kijken uit naar je volgende verslag en pas goed op je zelf groetjes van de losjes en heel veel plezier. Buurman Johan.

  • 25 Maart 2011 - 09:25

    BERK:

    Heeeeeeeeeeey Die Jennn!!!

    Ik heb al je berichten net ffies gelezen, maar wat heb jij een super vet avontuur daar in het verre Nepal :)..

    Moest echt af en toe ff lachen hoe jij sommige dingen verwoord :) haha!!..

    De foto's waren ook heel erg leuk!

    Ik blijf je berichtjes lezen en wens je nog heel veel plezier daar!! ;)..

    Liefs xx

  • 25 Maart 2011 - 09:39

    Tineke Menger:

    Hoi Jen. Weer heerlijk om te lezen! Blijf ons op de hoogte houden, he. Zo leuk! Jij beleeft toch wat. Misschien kun je hier straks een boek over schrijven. Word je nog rijk en kun je nog meer van die mooie reizen maken. Reizen is toch het leukste wat er is! Liefs!

  • 25 Maart 2011 - 10:59

    Roald Hartog:

    Hee ik lees dat het goed met je gaat.
    Nah dus het was geen feest wat je gehoopt had haha. Nah vrienden maken lukt je wel dus denk niet dat je lang alleen bent in Phokra.
    Na heel veel plezier nog
    kus

  • 25 Maart 2011 - 20:39

    Pa En Ma:

    hoi weiffie
    Wat een leuk verhaal,
    en wat maak je een hoop mee.
    ben je wel voorzichtig.
    je weet, wij ouders zijn altijd bezorgd.
    en we hopen, dat je je draai weer weet te vinden, in het verre Nepal.
    Jen, we verheugen ons op het volgende verslag en we smssen je in ieder geval. veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Nepal

Ik ga in Nepal vrijwilerswerk doen

Recente Reisverslagen:

29 April 2011

Terug in Nederland

17 April 2011

Happy new Year!!!!!

05 April 2011

Yogalessen

29 Maart 2011

Terug in Phokra

24 Maart 2011

Vreemde feesten
Jennifer

Hee! Maandag 8 oktober ga ik weer op reis! Ik vlieg dan eerst naar Singapore om vervolgens door te reizen naar Jakarta. Later ga ik ook nog naar Bali en Thailand en op 6 december vlieg ik terug vanuit Bang Kok terug naar Nederland. Op deze blog kan je mijn reisverslagen lezen en blijf je op de hoogte van wat ik allemaal meemaak.

Actief sinds 01 Maart 2011
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 22392

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2015 - 24 December 2015

Thailand - Vietnam - Laos - Cambodja

08 Oktober 2012 - 06 December 2012

Singapore, Indonesie, Thailand

04 Maart 2011 - 25 April 2011

Nepal

Landen bezocht: