Thailand - Reisverslag uit Ko Panan, Thailand van Jennifer Boer - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslag uit Ko Panan, Thailand van Jennifer Boer - WaarBenJij.nu

Door: Jennifer de Boer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

29 November 2012 | Thailand, Ko Panan

Hallo allemaal,

Op dit moment zit ik op het regenachtige Ko Panang, dus ik dacht dan kan ik mooi even een verhaaltje schrijven.

Vanaf Krabbe ben ik naar Ko Lanta gegaan. Dit is een redelijk groot eiland.
Op de boot ontmoette ik een Duits meisje (Claudia). We besloten om samen naar een kamer te gaan zoeken zodat we de kosten konden delen. Eenmaal daar vonden we een bungalow aan het strand en daar zijn we drie nachten gebleven.
Ik heb daar nog een dagtourtje gedaan, waarbij we eilandjes zijn gaan bekijken en we hebben gesnorkeld. Verder was er een grot waar je doorheen kon zwemmen en dan belandde je ook op een eilandje. Het enige nadeel was dat het onwijs donker was in de grot dus het was best spannend om daar te zwemmen. Al met al was het wel een hele leuke dag.

'S avonds waren er allemaal strandfeestjes. We ontmoetten nog een andere Duitse jongen, twee meiden uit Hongarije en een jongen uit Londen. Dit was erg gezellig.

Ik wilde heel graag naar Kho Phi Phi en dat Duitse meisje wilde wel mee.
Eenmaal daar kwam ik er snel achter dat al een hoop kamers vol zaten maar na een tijdje zoeken hadden we toch wat gevonden.Dit is ook een leuk en druk eiland met mooie stranden en veel barretjes.
Ze geven hier 's avonds van die vuur dans shows.

Na twee dagen besloot ik dat ik verder wilde en dat ik toch ook wel heel graag een kamer voor mezelf wilde. Daarom had ik besloten om naar Kho Panang te gaan.

Na twee bootreizen en een busreis ben ik ben hier gisteren rond een uur of 8 aangekomen. Helaas regende het de hele dag gisteren dus kon ik niet lekker buiten zitten op de ferry. Het was heel druk op de boot want donderdag is hier de Full Moon party.

Ik ben blij dat ik weer mijn eigen kamer heb. Ik ben ook nog van plan om naar de Full Moon party te gaan, hier ben ik zeer benieuwd naar. Ik hoop alleen wel dat er busjes heen gaan want het is aan de andere kant van het eiland.

Vandaag ga ik maar kijken of ik ergens kan winkelen.

Liefs Jennifer

• 29 November 2012 - 21:02

Corry:

Krijg je al een beetje heimwee met die regen

• 30 November 2012 - 06:47

Gerda:

hee jen wat een heerlijkheid daar geniet der nog volop van en ook de warmte daar.
    ja heelaas ben je eerdaags weer in het koude landje hier ik kijk uit naar je mooie foto.s en je verhalen.
    nog lekker genieten tot gauw weer x ger

• 30 November 2012 - 11:25

Jaap En Tineke:

Goh, wat saai allemaal. En wat lelijk daar. Goh, en je geniet er ook helemaal niet van, he. Hahaha! Meiisie, wat een eindeloos reissie. Geniet er nog lekker van. Voordat je het weet zit weer in dat saaie Nederland. Maar heerlijk om het allemaal te lezen

• 03 December 2012 - 14:05

Maaike:

Hai Jen! Wat heerlijk! We zijn natuurlijk stinkend jaloers. Geniet er nog even van en alvast een prettige thuisreis gewenst! xxx Maaike (en Rene natuurlijk)