Nog 3 dagen - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Jennifer Boer - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Jennifer Boer - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen

Door: jenniferdeboer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

01 Maart 2011 | Nederland, Wormer

Lieve vrienden/familieleden!

Nog 3 nachtjes slapen en dan vertrek ik van Schiphol naar Nepal! Het is 14 uurtjes vliegen, dus dat wordt nog een lange zit.

Ik ga in Nepal vrijwillerswerk doen. Via deze blog wil ik jullie graag allemaal een beetje op de hoogte houden over wat ik daar doe, en wat ik allemaal meemaak.

Over 2 maanden ben ik weer terug.

Liefs, Jennifer

  • 01 Maart 2011 - 21:37

    Remco Wiggers :

    Hey Jennifer! Ik wil je heel goede reis wensen en geniet er lekker van! Ik ben benieuwd wat je allemaal mee maakt.

    Groetjes Remco

  • 01 Maart 2011 - 23:38

    Annemarie:

    Ik zal je zo missen vriend...
    T komt nu wel heel dicht bij..
    Kun je, je niet gewoon bedenken???

    Ik hoop dat je het zo enorm naar je zin gaat krijgen!
    Ga er alsjeblieft van genieten, want ik kan natuurlijk niet toestaan dat je ooit nog eens zo'n lange reis gaat maken, dat begrijp je wel! ;-)

    Lieve vriend,
    Tot donderdag..
    X

  • 01 Maart 2011 - 23:39

    Annemarie:

    Ik zal je zo missen vriend...
    T komt nu wel heel dicht bij..
    Kun je, je niet gewoon bedenken???

    Ik hoop dat je het zo enorm naar je zin gaat krijgen!
    Ga er alsjeblieft van genieten, want ik kan natuurlijk niet toestaan dat je ooit nog eens zo'n lange reis gaat maken, dat begrijp je wel! ;-)

    Lieve vriend,
    Tot donderdag..
    X

  • 01 Maart 2011 - 23:41

    Annemarie:

    Zie je nou!? ik ben zo van slag, dat ik mn berichtje perongeluk 2 keer op je site zet.. :P

  • 02 Maart 2011 - 12:41

    Merel:

    Lieve Jennifer,
    Ik wil je heel veel plezier wensen op je wereldreis, want zo mag je jouw onderneming naar bijna het topje van de wereld wel noemen. Geniet en groei deze 2 maanden en kom lekker ontspannen weer in onze chaos terug!
    Liefs, Merel

  • 04 Maart 2011 - 14:49

    Maaike En René:

    Hee Jen! Hopelijk beleef je een prettige vlucht op dit moment! Heel veel succes en natuurlijk ook plezier tijdens je avontuur. We hopen alle verhalen eind april te horen!! Dikke zoen!

  • 04 Maart 2011 - 18:38

    Corrie En Co:

    hoi Jennifer, je bent ondertussen op weg nar Schiphol, een heel goede reis n doe ze dar allemaal de groetjes, groetjes uit een heel koud Enkhuizen.
    www.shbn.nl

  • 05 Maart 2011 - 06:44

    Melissa:

    Heeeeeeeeeeeey Dappere dodo!!

    Ik mis je nu al hahaha!!!
    Slecht geslapen vanacht, ga nu maar lekker werken.. zorgt voor een beetje afleiding...

    Vanavond drink ik er 1 op je!

    Hele dikke kussssss

  • 06 Maart 2011 - 17:32

    Ineke Korver:

    Jennifer hopelijk ben je goed aangekomen. Leuk zo'n weblog ik ga je zeker volgen. Heel veel suc6 en plezier!!!
    liefs de buurtjes Korver

  • 07 Maart 2011 - 08:03

    Jaap En Tineke:

    Hoi Jennifer. Je bent intussen al in Nepal aangekomen en zal waarschijnlijk wel al onder de indruk zijn van deze geheel nieuwe wereld. We gaan alles van je volgen en de rest horen we wel van je pa en ma. Een hele fijne tijd! Liefs, Jaap en Tineke.

  • 07 Maart 2011 - 10:13

    Andrea:

    He Lieve Jen,
    hoe is het nu? Mis je me al :)
    Grapje!!!
    veilig aangekomen? is iedereen aardig voor je?

    Kus, Andrea

  • 07 Maart 2011 - 12:36

    Raymond:

    hey liefie hoe is ie daar dan? niet te koud in de nachten? en al leuke dingen meegemaakt? liefs

  • 07 Maart 2011 - 15:11

    Erica:

    hoi!!ik ben ook nieuwschierig hoe je het daar beleeft ,het werk met de mensen ,maar ook je weekendgevoel .het wordt een hele ervaring...groetjes!!!

  • 08 Maart 2011 - 11:33

    Jennifer De Boer:

    wat een leuke reaktie's allemaal
    nou Lindsey gaat binnenkort mijn nieuwe verhaaltje erop zetten

    liefs Jennifer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wormer

Nepal

Ik ga in Nepal vrijwilerswerk doen

Recente Reisverslagen:

29 April 2011

Terug in Nederland

17 April 2011

Happy new Year!!!!!

05 April 2011

Yogalessen

29 Maart 2011

Terug in Phokra

24 Maart 2011

Vreemde feesten
Jennifer

Hee! Maandag 8 oktober ga ik weer op reis! Ik vlieg dan eerst naar Singapore om vervolgens door te reizen naar Jakarta. Later ga ik ook nog naar Bali en Thailand en op 6 december vlieg ik terug vanuit Bang Kok terug naar Nederland. Op deze blog kan je mijn reisverslagen lezen en blijf je op de hoogte van wat ik allemaal meemaak.

Actief sinds 01 Maart 2011
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 22434

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2015 - 24 December 2015

Thailand - Vietnam - Laos - Cambodja

08 Oktober 2012 - 06 December 2012

Singapore, Indonesie, Thailand

04 Maart 2011 - 25 April 2011

Nepal

Landen bezocht: