In de bergen - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jennifer Boer - WaarBenJij.nu In de bergen - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jennifer Boer - WaarBenJij.nu

In de bergen

Door: jenniferdeboer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

16 Maart 2011 | Nepal, Kathmandu

Hallo allemaal,

In de bergen was het top!
Schone lucht, vriendelijke mensen.
De eerste dag werden we vroeg opgehaald en begon de trek.
Ik kwam er al snel achter dat het niet gewoon ffies wandelen was, maar
het was echt onwijs zwaar. Na een hele dag wandelen/klimmen kwamen in een hotel aan, dat was echt te vies voor woorden!
Er was geen douche dus moesten we met ons bezweette lijf zo naar bed.
Het was wel heel gezellig, weer een hoop mensen ontmoet overal vandaan!

De tweede dag ging het wekkertje om 6:00, erg vroeg!
De zonsopgang was er mooi. We hadden heel veel mazzel met het weer, we konden de mount everst zien dus dat was wel erg leuk.
Onder het wandelen kwamen we een paar wilde buffelo's tegen en een wild hert. Verder heb je onderweg allemaal kleine dorpjes, echt erg grappig.
Dat we de tweede dag aankwamen waren we in een best heel luxe hotel. Daar ging de volgende ochtend de wekker ook weer om 5:30, nog vroeger. Vanuit deze plek vond ik de zonsopgang nog mooier! Er waren allemaal verschillende kleuren groen, echt heel mooi.
Ik zal denk vaak aan de mooie uitzichten op deze tocht terug kijken.
Vrijdag lekker naar Phokra met het vliegtuig.
Morgen wordt het een daggie chillen denk ik, lekker in het zonnetje ofzo.

Ik heb het nu nog te druk met vanalles bekijken dat ik nog geen tijd gehad heb om echt in het project te werken.
Ik ben nu nog met een hoop leuke mensen en ik wil graag nog met hun mee overal naartoe.
Ik ga aan het eind van mijn reis naar het project toe.

Verder gaat het hier zn gangetje wel. Met een beetje spierpijn in mijn rug van die grote tas heb ik het steeds meer naar mijn zin en begin ik steeds meer te wennen.

Liefs, Jennifer

  • 16 Maart 2011 - 10:57

    Tineke Menger:

    Jeetje Jennifer. Wat een reis! Geweldig! Dit vergeet je nooit meer. Leuk dat we op deze manier op de hoogte kunnen blijven. We kijken al weer uit naar je volgende belevenissen. Geniet ervan. Doen wij op afstand. Liefs!

  • 16 Maart 2011 - 13:34

    Melissa:

    Heeeeeeeey drollenbokser!!!

    Natuurlijk volg ik je verhalen..
    Heb er net twee gelezen!

    Het klinkt allemaal hartstikke leuk en je lijkt al aardig je plekje te hebben gevonden, dat is mooi dat stelt me gerust..

    Ik mis je ontzettend hier, maar ik denk iedereen om me heen..

    Hier gaat het gewone leven gewoon door ( de dagelijkse sleur.. je kent het wel)

    Dat project komt wel.. zou het ook lekker als laatst doen en genieten van de plekken die je bezoekt! ik zie je inderdaad al gaan met die grote tas op je rug..

    " He tas waar ga jij met dat meisje naar toe? "

    Flauw.. ;)

    Ik geniet van je huisje al is het heel klein.. Wie het kleine niet eerd is het grote niet weart!!

    Kan niet w8ten voordat je thuis komt en al je avonturen te horen.. (daar hebben we meer avonden voor nodig denk??)

    Geniet, doe rustig aan en ik spreek je latuuuuuurrrr

    Dikke kussssssss

    Je billie

  • 16 Maart 2011 - 17:34

    Ray:

    hey liefie!!!

    wat een krullebol ben je op de foto, hihi, gelukkig heb je t goed naar je zin in Nepal. En je hebt helemaal gelijk! Zou ook eerst alles zoveel mogelijk doen en bekijken. werken kan altijd nog en is vrijwillig toch. Nou ben best wel een beetje jaloers op je, ik zie alleen maar de zaanbocht vanaf hier en jij gewoon de grootste berg vd wereld. heel veel plezier nog!!! dikke kus & knuffels

  • 16 Maart 2011 - 19:02

    Andrea:

    Oke Jen, we hebben er genoeg van, kom maar weer terug!!!!
    De Kinkerstraat heeft je ndig! R douchet niet meer, N bijna blind, M gaat verhuizen....
    Ik mis je, maar wat doe je het goed!!!
    Ik volg je helemaal en ga zo door!!!
    Kus, Andrea

  • 16 Maart 2011 - 19:31

    Pa & Ma:

    Lieve Jennifer, Wat een leuke foto is dat van jou en dat andere meisje, Ik moest eerst even goed kijken of jij het wel echt bent, maar je bent het echt, met een enorme krullenbol, bergschoenen aan, geen make-up, maar toch op en top onze Jenn. We zijn trots op jou en je doorzettings-vermogen, en we wachten vol spanning op je volgende verhalen en foto's.
    Hier gaat alles goed, veel liefs, (ook van Opa) Mam en Pap

  • 17 Maart 2011 - 08:10

    Corry:

    Mooie foto's, je ziet er goed uit! En wat een prachtig uitzicht! Mooie tocht gemaakt joh. Hoe is het met de spierpijn? Relax ze vandaag
    Groeten, Corry

  • 17 Maart 2011 - 09:02

    Suusiie:

    Ow jen! Zooo jaloers ben ik! Je hebt gelijk dat je er lekker van geniet eerst en alles wil bekijken, zoiets doe je ook maar 1x in je leven.
    Trouwens wat zie jij er sexy uit op die foto.. wil je zo ook in wormer tegenkomen:P haha!

    Nou jennepen.. tot het volgende verhaaltje!

    xxxx

  • 17 Maart 2011 - 10:17

    Jolanda En Frank:

    Goed om weer wa te horen!! meid wat doe je t goed wat n doorzettingsvermogen!! top hoor en je geniet met volle teugen dat is te lezen! je bent bijna niet te herkennen je hebt je al helemaal aangepast. gr en xx

  • 17 Maart 2011 - 11:37

    Esther:

    Heyyyy jennn.....,

    Gelukkig heb je het al helemaal naar je zin daar..., en vermaak je, je prima!!!! Geniet er maar lekker van, jij kan tenminste zeggen dat je een ervaring rijken bent!
    rustig aan !!!!!

    liefs esther

  • 18 Maart 2011 - 15:43

    Tineke:

    Hoi Jennifer,
    Wat ben je met een prachtige reis bezig. Leuk ook om je op de foto te zien. Ik zou bijna denken dat je in je element bent.
    groetjes Martin, Tineke en Dorine

    PS hij staat je inderdaad goed ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Nepal

Ik ga in Nepal vrijwilerswerk doen

Recente Reisverslagen:

29 April 2011

Terug in Nederland

17 April 2011

Happy new Year!!!!!

05 April 2011

Yogalessen

29 Maart 2011

Terug in Phokra

24 Maart 2011

Vreemde feesten
Jennifer

Hee! Maandag 8 oktober ga ik weer op reis! Ik vlieg dan eerst naar Singapore om vervolgens door te reizen naar Jakarta. Later ga ik ook nog naar Bali en Thailand en op 6 december vlieg ik terug vanuit Bang Kok terug naar Nederland. Op deze blog kan je mijn reisverslagen lezen en blijf je op de hoogte van wat ik allemaal meemaak.

Actief sinds 01 Maart 2011
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 22438

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2015 - 24 December 2015

Thailand - Vietnam - Laos - Cambodja

08 Oktober 2012 - 06 December 2012

Singapore, Indonesie, Thailand

04 Maart 2011 - 25 April 2011

Nepal

Landen bezocht: